شباب تجارة احلى شباب


أدخل وسجل حالتك النفسيه

شاطر
avatar
hams_elroo7
عضو
عضو

انثى
عدد الرسائل : 46
العمر : 26
احترام العضو لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

sms : النص
جامعة : المنوفية
نقاط : 33330
تاريخ التسجيل : 28/10/2008

أدخل وسجل حالتك النفسيه

مُساهمة من طرف hams_elroo7 في الثلاثاء أكتوبر 28, 2008 2:54 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :


السلام عليكم ورحمه الله وبركاته








اللعبه باختصار ..............








ان كل واحد هيدخل وبقول حالته النفسيه اليوميه








يعنى هو حاسس بايه دلوقتى وكدا








اوك انا هبدا :



انا حاسة انى زهقانة شوية





































avatar
hammad
عضو فضى
عضو فضى

ذكر
عدد الرسائل : 525
العمر : 26
احترام العضو لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

sms : النص
نقاط : 33450
تاريخ التسجيل : 16/10/2008

رد: أدخل وسجل حالتك النفسيه

مُساهمة من طرف hammad في الأحد ديسمبر 21, 2008 7:46 pm

والنهارده تمام كمان*****
avatar
noor
المشرف العام
المشرف العام

انثى
عدد الرسائل : 618
العمر : 29
الاوسمه :
الكلية التى ينتمى اليها : التجاره
الفرقة الدراسية : 4
احترام العضو لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

sms : النص
نقاط : 33351
تاريخ التسجيل : 26/10/2008

رد: أدخل وسجل حالتك النفسيه

مُساهمة من طرف noor في الأحد ديسمبر 21, 2008 9:28 pm

حاسة بتانيب ضمير

اني عندي امتحان ومش قادرة أبدا مذاكرة لسه


_________________
[b]على اسم مصر التاريخ يقدر يقول ما شاء
أنا مصر عندي أحب وأجمل الأشياء
باحبها وهي مالكه الأرض شرق وغرب
وباحبها وهي مرميه جريحة حرب




avatar
الدنيا حلوه
عضو نشيط
عضو نشيط

ذكر
عدد الرسائل : 204
العمر : 32
الكلية التى ينتمى اليها : كليه تجاره
الفرقة الدراسية : فرقه رابعه
احترام العضو لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

sms : لا اله الا الله محمدا رسول الله
جامعة : المنوفيه
نقاط : 33033
تاريخ التسجيل : 27/11/2008

رد: أدخل وسجل حالتك النفسيه

مُساهمة من طرف الدنيا حلوه في الأحد ديسمبر 21, 2008 9:43 pm

ودى نفس حالتى تانيب ضمير برده علشان المذاكره بس انا هقوم اذاكر دلوقتى
سلام
avatar
HeNrY
مرشح مشرف
مرشح مشرف

ذكر
عدد الرسائل : 590
العمر : 29
احترام العضو لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

sms : النص
نقاط : 33430
تاريخ التسجيل : 18/10/2008

رد: أدخل وسجل حالتك النفسيه

مُساهمة من طرف HeNrY في الأحد ديسمبر 21, 2008 10:03 pm


زفت


لان كان فيه النهاردة امتحانات
اعمال السنة

اميرالرومانسية ميزو
عضو موقوف

ذكر
عدد الرسائل : 61
العمر : 28
الكلية التى ينتمى اليها : تجارة
الفرقة الدراسية : الثانية
احترام العضو لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

sms : النص
نقاط : 33110
تاريخ التسجيل : 19/11/2008

رد: أدخل وسجل حالتك النفسيه

مُساهمة من طرف اميرالرومانسية ميزو في الإثنين ديسمبر 22, 2008 12:48 pm

حاسس ان كل حاجة حلوة عملتها بتدمر وحاسس انى بنهار وعايز اللى ياخد بايدى لبر الامان
avatar
medo radwan
مشرف
مشرف

ذكر
عدد الرسائل : 973
العمر : 27
الكلية التى ينتمى اليها : كلية التجارة جامعة المنوفية
الفرقة الدراسية : الثانية
احترام العضو لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

sms : النص
.. الحب ذاته امل والامل واقع فى الحياه ..
جامعة : المنوفية
نقاط : 33260
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

رد: أدخل وسجل حالتك النفسيه

مُساهمة من طرف medo radwan في السبت ديسمبر 27, 2008 11:04 am

نفسى اذاكر بس مش عارف ازاى
avatar
العاشق
عضو
عضو

ذكر
عدد الرسائل : 22
العمر : 26
الكلية التى ينتمى اليها : التجارة جامعة المنوفية
الفرقة الدراسية : الاولى
احترام العضو لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

sms : النص
نقاط : 33130
تاريخ التسجيل : 17/11/2008

رد: أدخل وسجل حالتك النفسيه

مُساهمة من طرف العاشق في السبت ديسمبر 27, 2008 12:47 pm

انا مش عارف اذاكر
avatar
العاطفى
عضو فضى
عضو فضى

ذكر
عدد الرسائل : 502
العمر : 28
الكلية التى ينتمى اليها : تجارة
الفرقة الدراسية : الثانية
احترام العضو لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

sms : النص
نقاط : 32760
تاريخ التسجيل : 24/12/2008

رد: أدخل وسجل حالتك النفسيه

مُساهمة من طرف العاطفى في السبت ديسمبر 27, 2008 2:57 pm

فيه ايه يا جماعة هو كله حالته وحشة اوى كده انا الحمد لله تمام والعملية بدأت تتعدل معايا والحمد لله كل حاجة هتمشى تمام باذن الله بس انا عايز اقول نصيحة للكل ويا رب تعجبكم لما تلاقى نفسك متضايق ومش عارف تذاكر وعندك مشاكل كتير بذات فى فترة الامتحانات دى هات المصحف واقعد اقرأ قرأن هتلاقى نفسك هديت خالص ونفسيتك هترتاح جدا باذن الله وانا مجرب الحكاية دى على فكرة بعملها من الثانوى بصراحة والمثل بيقول اسأل مجرب ولا تسأل طبيب *تمنياتى لكم بالتوفيق .فى رعاية الله
avatar
aBo SeNaH
مشرف
مشرف

ذكر
عدد الرسائل : 951
العمر : 26
احترام العضو لقوانين المنتدى :
40 / 10040 / 100

sms : أ ب و س ن ه

ليست مشكلتي إن يفهم البعض ما أعنيه وليست

مشكلتي إن لم تصل الفكرة لأصحابها , فهذه قناعاتى

وهذه أفكاري .. وهذه كتاباتي بين أيديكم اكتب ما اشعر

به وأقول ما أنا مؤمن به .. أنقل هموم غيري بطرح مختلف

.. وليس بالضرورة ما اكتبه يعكس حياتي الشخصية

هي في النهاية مجرد رؤية لأفكاري مع كامل ووافر الحب

والتقدير لمن يمتلك وعيا كافيا يجبر قلمي على أن يحترمه








جامعة : المنوفيه
نقاط : 33451
تاريخ التسجيل : 16/10/2008

رد: أدخل وسجل حالتك النفسيه

مُساهمة من طرف aBo SeNaH في السبت ديسمبر 27, 2008 6:45 pm

very coooooooooooool all the time


_________________
avatar
noor
المشرف العام
المشرف العام

انثى
عدد الرسائل : 618
العمر : 29
الاوسمه :
الكلية التى ينتمى اليها : التجاره
الفرقة الدراسية : 4
احترام العضو لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

sms : النص
نقاط : 33351
تاريخ التسجيل : 26/10/2008

رد: أدخل وسجل حالتك النفسيه

مُساهمة من طرف noor في الأحد يناير 04, 2009 8:17 pm

عندي احساس غريب اوي

تعبانة من امبارح علشان كان عندي امتحان النهارده وفي نفس الوقت مش عارفة افرح ولا

زعل من الامتحان عندي رغبة قوية اني مش أزعل علشان اعرف اركز من بكره في مادة

نظم المعلومات يعني بحاول على قد ما اقدر ابقى فرحانة


عدل سابقا من قبل noor في الأحد يناير 04, 2009 8:32 pm عدل 1 مرات


_________________
[b]على اسم مصر التاريخ يقدر يقول ما شاء
أنا مصر عندي أحب وأجمل الأشياء
باحبها وهي مالكه الأرض شرق وغرب
وباحبها وهي مرميه جريحة حرب




avatar
aBo SeNaH
مشرف
مشرف

ذكر
عدد الرسائل : 951
العمر : 26
احترام العضو لقوانين المنتدى :
40 / 10040 / 100

sms : أ ب و س ن ه

ليست مشكلتي إن يفهم البعض ما أعنيه وليست

مشكلتي إن لم تصل الفكرة لأصحابها , فهذه قناعاتى

وهذه أفكاري .. وهذه كتاباتي بين أيديكم اكتب ما اشعر

به وأقول ما أنا مؤمن به .. أنقل هموم غيري بطرح مختلف

.. وليس بالضرورة ما اكتبه يعكس حياتي الشخصية

هي في النهاية مجرد رؤية لأفكاري مع كامل ووافر الحب

والتقدير لمن يمتلك وعيا كافيا يجبر قلمي على أن يحترمه








جامعة : المنوفيه
نقاط : 33451
تاريخ التسجيل : 16/10/2008

رد: أدخل وسجل حالتك النفسيه

مُساهمة من طرف aBo SeNaH في الأحد يناير 04, 2009 8:30 pm

النهارده يوم شؤم بسبب...........


_________________
avatar
medo radwan
مشرف
مشرف

ذكر
عدد الرسائل : 973
العمر : 27
الكلية التى ينتمى اليها : كلية التجارة جامعة المنوفية
الفرقة الدراسية : الثانية
احترام العضو لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

sms : النص
.. الحب ذاته امل والامل واقع فى الحياه ..
جامعة : المنوفية
نقاط : 33260
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

رد: أدخل وسجل حالتك النفسيه

مُساهمة من طرف medo radwan في الخميس فبراير 05, 2009 5:10 am

الحياه لذيذة واجازة سعيدة على الكل ان شاء الله
avatar
doctorortenpc
صديق لمنتدى شباب تجاره
صديق لمنتدى شباب تجاره

ذكر
عدد الرسائل : 590
العمر : 28
الكلية التى ينتمى اليها : خلصنا بدري بدري
احترام العضو لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

sms : he HARDEST thing to do is watch the one
you love, love somebody else

نقاط : 33031
تاريخ التسجيل : 27/11/2008

رد: أدخل وسجل حالتك النفسيه

مُساهمة من طرف doctorortenpc في الخميس فبراير 05, 2009 8:52 am

انا حاليا مش تمام
بس الحمد لله ع كل حال
avatar
mido.torky
عضو ماسى
عضو ماسى

ذكر
عدد الرسائل : 633
العمر : 26
احترام العضو لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

sms : لا اله الا الله
محمد رسول الله
جامعة : المنوفية
نقاط : 33440
تاريخ التسجيل : 17/10/2008

رد: أدخل وسجل حالتك النفسيه

مُساهمة من طرف mido.torky في الخميس فبراير 05, 2009 11:15 am

الحالة زفت والحمد لله
avatar
doctorortenpc
صديق لمنتدى شباب تجاره
صديق لمنتدى شباب تجاره

ذكر
عدد الرسائل : 590
العمر : 28
الكلية التى ينتمى اليها : خلصنا بدري بدري
احترام العضو لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

sms : he HARDEST thing to do is watch the one
you love, love somebody else

نقاط : 33031
تاريخ التسجيل : 27/11/2008

رد: أدخل وسجل حالتك النفسيه

مُساهمة من طرف doctorortenpc في الأحد فبراير 08, 2009 12:00 am

سبحان مغير الاحوال

انا الحمد لله دلوقتى حالتى النفسيه مستقره
avatar
medo radwan
مشرف
مشرف

ذكر
عدد الرسائل : 973
العمر : 27
الكلية التى ينتمى اليها : كلية التجارة جامعة المنوفية
الفرقة الدراسية : الثانية
احترام العضو لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

sms : النص
.. الحب ذاته امل والامل واقع فى الحياه ..
جامعة : المنوفية
نقاط : 33260
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

رد: أدخل وسجل حالتك النفسيه

مُساهمة من طرف medo radwan في الأحد فبراير 08, 2009 7:26 am

الحياه دلوقتى تمام بس احنا لسة الصبح ربنا يتم اليوم كدة
avatar
رومايسه
عضو فعال
عضو فعال

انثى
عدد الرسائل : 115
العمر : 26
الكلية التى ينتمى اليها : الحقوق
الفرقة الدراسية : الاولي
احترام العضو لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

sms : النص
نقاط : 32900
تاريخ التسجيل : 10/12/2008

رد: أدخل وسجل حالتك النفسيه

مُساهمة من طرف رومايسه في الأحد فبراير 08, 2009 9:58 am

كل واحد يقدر يخلي حالته النفسيه كويسه ويقدر يخليها مش كويسه
الواحد مننا لو قرب من ربنا ما افتكرش انه هيكون مضايق
انا الحمد لله كويسه جدا ومفيش حاجه هتخلي نفسيتي مش كويسه
الا لو بعدت عن ربنا
ويا رب كلكم تبقوا كويسين علي طول
تمنياتي لكم بمزيد من التوفيق
رومايسه

    الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء ديسمبر 13, 2017 11:10 am